Morgonstund har guld i mun

Idag börjar jag jobba kl 8, så väckaren stod på 6.30  Hundarna tycker INTE att det är nödvändigt att kliva upp redan, så de ligger kvar i sängen och trynar. Jag dricker kaffe och ska sedan väcka vovvarna och gå ut en sväng.
 
Igårkväll blev jag så akut trött efter "kockarnas kamp´" och strax efter 21 kröps det isäng här.
 
 
Det var pissigt väder igår, ser ut att bli likadant idag. Med gummistövlar och regnställ blir det inte alltför långa promenader. Jag skulle nog ha köpt mig ett riktigt BRA regnställ. Det jag har nu, är sådär att man blir blöt ändå, trots att det inte regnar igenom .... åtminstone om man är ute mer än en halvtimme.
 
Fredag idag. Efter jobbet blir det att slappa med hundarna tror jag bestämt.
 
Ha en härlig fredag hörrni !
 
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0