Paddy Cool is back in the building :)

Lördag morgon. Vaknade tidigt, vet inte vad klockan var, orkade inte ta på mig glasögonen och kolla ... men det gick inte att somna om. Kring 7 fick jag ett sms av Hannah där det stod att jag skulle ringa när jag vaknade. Jag ringde direkt :)   oj, sa hon, är du uppe den här tiden?    fniss
 
Hon är på väg till IKEA och undrade om jag behöver nåt, så snart har jag skåpet i köket fyllt med värmeljus igen :)
 
Igår kom Paddy hem igen. OJ så skönt det känns :)   När jag kom hem från jobbet så blev det en kort promenad, sedan hade vi fredagsmys i soffan allihop. Nu på morgonrundan sprang han som en riktig galning, både snabbare och mer än någonsin förr :)   Nu ligger de i solstrålen i soffan och myser medans jag dricker kaffe. Strax dags för den längre promenaden. Sol och 3 minusgrader, helt underbart vackert. Äntligen en sån där ljus och fin dag!
 
 
Kaffet är uppdrucket, dags för promenad. Ha en härlig lördag allihop!
 
Gomorron

Kommentarer
Postat av: GILLA

Länge sen jag titta in på din bloggMaria !, Pga olika omständigheter, ny daator, nytt uppförstoringssystem, sämre syn, nackdiskbråcket...MEN såå glad jag blir ikväll när jag läser att Paddy är tillbaka i flocken igen......Kram ! <3 <3 <3

2012-10-20 @ 22:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0