Sliten men vid gott mod.

Igår tog ju Meniére hand om mitt mående under i princip hela dagen. Även om inte yrselattacken håller i sig i mer än ca 5 timmar, så blir kroppen så oerhört sliten efter en attack, det är helt otroligt vad krafter det går åt.
 
Jag ska dock trippa iväg på mitt jobb, och se om jag orkar jobba hela dagen. Orkar jag inte, så går jag helt enkelt bara hem igen, jag har ju inte så långt att gå :)
 
I morgon är det fredag, och vet ni, då kommer Paddy hem igen!
Han sog tog honom på prov, visade sig allergisk mot honom, så även om han i övrigt föll pladask för Paddy, och trivs med att ha honom runt sig, trivs med att vara ute med honom, så går det inte.  Jag har redan bestämt att han inte ska någonstans, utan han stannar här.
 
Strax ut med hundarna, sen dusch, sen jobb. Ha en bra dag allihop, och fyll den med nåt värt!
 
Gomorron

Kommentarer
Postat av: Marie

Oj stackare..

Men så härligt att höra att Paddy kommer hem igen! Ska du behålla honom nu?

Mvh
Marie

2012-10-18 @ 08:24:44
URL: http://livetpaparkvagen.bloggplatsen.se/
Postat av: Maria

Jo, nu stannar han här, han ska inte byta ställen fler gånger. :)

2012-10-18 @ 09:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0