Att välja Rätt !!

Gör jag rätt om jag väljer såhär? Nej säger en del. Det gör du absolut inte ... eller ... de säger inte ens bara det, utan de lägger dessutom på dig lite dåligt samvete.
 
Jo, säger vissa, du väljer rätt, och jag ska hjälpa dig dessutom.
 
Tja, säger en del ... jag skiter i vilket du väljer ....
 
Just nu känns det så himla jobbigt. Jag VET vad jag står inför .... och jag VET vilka som är emot mig. Det är aldrig kul .
 
Nu ska jag ta ut hundarna på en kort pinkrunda. Sen gå isäng och förhoppningsvis somna rätt omgående.
 
Gokväll

Kommentarer
Postat av: Marie

Tusen tack för din fina kommentar på bloggen, det värmde...kramar

2012-09-16 @ 00:13:03
URL: http://mariesvovvar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0