Fredag.

Solen lyser ... det är knappt så att vinden ens ruskar om de halvgulnade löven på träden .... Stilla ... men inte tyst. Eller, ute är det förmodligen rätt tyst, det är inne i skallen det lever om.
 
Idag har jag jobbat, och Jo, även denna dag har jag tänkt på att jag verkligen hamnat rätt. Det är lite fräsigt att kunna känna så varje dag :)
 
Efter jobbet blev det en runda med hundarna och nu är det fredagsmys. Ett glas vin, ska glutta i tidningen "Härliga Hund" som kom idag ... sen ska jag vänta på Hannah, som kommer ikväll och har Milo med sig. De stannar tills i morrn :)  Ska bli superkul !!!!
 
Det här med att Brottas med beslut. Vissa beslut är så erbarmligt svåra att fatta .... och många gånger undrar man: Gjorde jag rätt?   Vissa beslut blir säkert felaktiga, men de flesta BLIR faktiskt rätt av någon anledning. Såvida man är hyfsat redig och förnuftig vill säga. Finns ju de som konstant tar fel beslut åxå.
 
Ok. Upptäckte precis att jag aldrig publicerade inlägget som jag skrev för några timmar sedan, medans solen fortfarande lyste. Läget är det nu, att solen lyser inte längre. Jag har tänt ljus .... sitter i vardagsrummet och lyssnar på hundarnas andetag. Ingen tv på, ingen radio ....
 
Det blåser inget nu heller. Himlen är klarblå. Det är vackert! 
 
Hundarna andas, ljusen skänker sinnesfrid ... tinnitusen gör mig galen ... men annars är allting .... lugnt.
 
Fyll kvällen med nåt värt !

Kommentarer
Postat av: Malin

Hur det känns att ständigt ha ett surr eller ljud i huvudet kan jag inte föreställa mig. Men du är fantastisk som fixar att leva m detta. Eller, du är fantastisk . Världens bästa Maria <3 miss U

2012-09-21 @ 19:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0