Lätt om hjärtat ändå!

Ahh ... det känns så otroligt mycket lättare nu. Tänk att jag hade så många människor kring mig som TROR på mig, som är övertygade om att jag är kapabel om att fatta rätt beslut, även om det är TUNGT, som verkligen TYCKER att jag gör rätt ... som ärligt TROR att MITT beslut är det RÄTTA beslutet.
 
Ikväll känns det som att jag, återigen, har luft i lungorna, tryck i klackarna, spänst i steget ... Tack vare ER , mina VÄNNER !!!! Jag är så tacksam över att ha er, så GLAD över att ni finns där, även om jag inte ens uppskattat eller "sett" er. Ni har åstadkommit MASSOR med eran respons, och det är jag så otroligt glad över. Alla NI, vet vilka jag menar. NI har hjälpt mig genom en stor, svart, tung Dörr .... TACK !!!!
 
Många av er har verkligen ställt upp för mig. Ni har peppat och skänkt styrkekramar när Kelly varit dålig..... och ni har .... nu kommer tårarna så det blir svårt att skriva .... ställt upp för mig. Jag har sagt det förut ... : jag hoppas att jag någon dag kan finnas där för Er, som ni funnits där för Mig.
 
HUR kan jag ens tänka tanken att ge upp två av mina flockmedlemmar?
Tidigare har jag inte ens kunnat tänka på svaret, inte ens kunnat sluta gråta såpass att jag kunnat formulera mig. Situationen är den att jag ska lägga ner mer krut på mitt Älskade Jobb !!! och eftersom min kraft INTE är hundraprocentig, så måste jag, som jag skrivit tidigare, fördela procenten. Jag VET och är ÖVERTYGAD om att jag fattat rätt beslut. LÄTT?? - NEJ ... bland de svåraste beslut jag tagit. Näst efter att sälja huset på Solbacken, så är det här det värsta!
 
Nä, nu orkar jag inte skriva mer ikväll ... men jag TROR helt säkert att jag gör rätt. TACK till er som verkligen TROR på mig, och som sänder mig styrkekramar !!!!!
 
Tidig gokväll

Kommentarer
Postat av: Maria

Självklart vet just DU vad som är bäst för DIG!
Styrkekramar till dig "fröken" i den fina outfiten.
Ha en härlig kväll =)

2012-09-17 @ 18:08:56
Postat av: Maria

Tack Maria ... jag vet ju att åtminstonde Bosse (och du) Gillar mig, och det hjälper :)

2012-09-17 @ 18:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0