Men ... va säger du egentligen ?????

Har idag och igår haft lite diskussioner med folk på facebook om saker som gör att jag engagerar mig. En del blir rent upprörda ... en del går verkligen i taket av saker man säger ... man träffar nog en öm punkt skulle jag tro. Tänk ... en del häver ur sig både det ena och det andra ... men ... vad säger de egentligen??   INGENTING ALLS !! 
 
Idag blev det sol. Morgonpromenaden i långärmat blev en svettig procedur.  Ångrade klädvalet å det grövsta ...  Väl hemma blev det lite tvätt och städ ... och sen iväg på jobbet några timmar. Tänk vad några timmar kan gå fort ... nästan bara 3 minuter kändes det som :)
 
Hemma igen ....  iväg på längre promenad med vovvarna. Upp till grustäkten den här gången så att de kunde få sträcka ut. Som Paddy sträckte ut !!!! Att det kan vara sån skillnad att få springa fritt och att få springa bredvid cykeln????  Sally har INGEN som helst koll på varken sträcka eller ut. Hon är det klumpigaste jag sett ... Hon vet varken ut eller in ... om hon är på väg framåt eller bakåt ... och sakta. HUR kan en hund SPRINGA så sakta?? FAttar det inte .... men hon verkar lycklig :)  Kelly och Molly behöver inte göra så stor sak av det hela ... de är ju lösa mest hela tiden ..
 
NU är det dags att gå isäng ... ska bli skönt. Hoppas ni haft en bra dag!
 
Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0