Together

Lördag. Å herregud så slut jag är.   natten har varit minst sagt fruktansvärd ... på f
 
lera sätt, och jag är glad att den är över. Dagen idag har varit en annan dag .... och den har varit .... tung. Gårdagen var fantastisk, rolig, givande, positiv ... men den tog knäcken på mig. Idag orkade jag inte jobba mer än två timmar, sen var jag tvungen vika mig och gå hem. Har i princip legat hela eftermiddagen .... vid gott mod, men helt slut.
 
Nu längtar jag efter att få göra kväll.
 
Finns så mycket man vill skriva och säga ... men ... orkar inte helt enkelt. Tar det en annan dag.
 
Gokväll
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Kram min vän, hoppas du får en lång och vilofylld natt <3

2012-09-29 @ 21:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0