21/4

Igår kom jag inte hem förrän klockan var nästan halv 7. Utbildningsdagen var fantastiskt rolig, och jag var så fantastiskt trött igårkväll. Undra om jag inte satt och nickade till i soffan faktiskt. Idag är utbildningsdag nr 2 och vi börjar redan kl 9 idag, så tanken är väl att vi inte ska hålla på till kl 18 ..... men det är ju så himla intressant, så man kan sitta och prata och diskutera hur länge som helst. 
 
Jädrar, snart är April månad slut åxå. Det går så sjukt snabbt! Snart kommer den här tiden när snön försvinner och det börjar grönska. Det är nog den tid på året jag tycker är allra vackrast ... men den går så nedra SNABBT! Det är lixom över precis när det börjat på nåt sätt. 
 
Nä, kopp nr 3 är snart uppdrucken, sen ut med vovvarna en sväng innan det är dags att packa in oss i bilen och dra iväg till hundklubben. Ha en Bra Söndag, och kom ihåg att fylla den med nåt Värt :)
 
Gomorron
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0