Glädjefnatt

Dagen började lite .... sådär kan man säga. Meniére kom förbi helt plötsligt. DET var inte kul ett enda dugg, men nu på kvällningen börjar jag känna mig helt återställd, förutom den här förlamande tröttheten som infinner sig efter en yrselattack. 
 
Man kan däremot säga att på eftermiddagen gaddade glädjeämnena ihop sig som en svärm, och attackerade med full kraft :)  Jag har lidit av glädjefnatt hela kvällen, och kommer väl förmodligen att få svårt att somna ikväll, även om jag är så sanslöst trött och slut i kroppen. Nåja, jag har legat vaken många nätter tidigare, men då av negativa skäl, och att ligga vaken av ren glädje, det är nog bara trivsamt :)   Vad allt det här handlar om, ska jag berätta mer om en annan dag, då allt är klart :)
 
Nu ska jag gå ut med hundarna i alla fall :)
 
Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0