Guldregn!

Igår var en härlig dag!! Efter morgonrunda (extremt kort pga regn)  åt jag frukost, småfipplade lite, packade in hundarna i bilen och drog iväg till Robertsfors för att träffa mitt nya brorsbarn Kevin :)  Å herregud, han är den sötaste lilla bäbis ...
 
Jag fick hålla i honom, pussa på honom, och byta blöja :)  Han är så himla liten! Jag tog väldigt många kort kan jag säga :) :) 
 
Efter att ha kommit hem, luftade jag hundarna, väldigt snabbt pga regn, sedan kom bästa Annica upp på lunch.  Eftersom det var den sjunde dagen igår, gjorde jag inte mer än att ta det lugnt i väntan på hockeyn som till min stora glädje gick på en kanal som jag faktiskt HAR :)   Att få se Skellefteå AIK ta guldet var stort, och var en perfekt avslutning på en Bra dag. 
 
När jag vaknade idag, efter en natts god sömn, sken solen. Nu har det dragit in moln, men det är inte jämngrått i alla fall, så vi får se vartåt det lutar vädermässigt. Är det bara uppehåll så lär det bli en längre promenad, och jag hoppas att veterinären ringer idag så att jag får höra vad Paddys prover säger.   I övrigt så är det väl nåt papper som ska skrivas under som inte känns sådär jättekul, men satsar på att ha en Bra Fredag ändå. 
 
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0