Helt underbart!

Det håller på att bli kväll och läggdags här. Skellefteå vann precis hockeyn, dagen har varit kanonbra från start till mål :)
 
Efter mina 3 koppar, morgonpink med hundarna och frukost, har jag bara pysslat med härliga saker idag. Snacka om att fylla dagen med nåt Värt !   Mitt på dagen bytte jag om till träningskläder, tog hundarna och drog iväg på promenad. Det var helt sagolikt vackert väder, varmt till och med. Jag gick mina vanliga 12 km ... tyckte att det var lika bra, då man ändå kommit igång :)    Hem, gjode en supergod kycklingsallad till lunch .... ja, ganska sen lunch blev det .... och sen hann jag visst inte så mycket innan hockeyn började. 
 
Så himla nöjd med dagen ..... Ska bli skönt att gå isäng, för jag är hyfsat trött. Ska bara gå ut med hundarna först. De ligger utslagna i soffan hela bunten .... nöjda efter dagens promenad.   På Torsdag hoppas jag få höra av veterinären för att få veta vad proverna sa. Håller tummarna nu att det går hitta felet. 
 
Hoppas Du haft en bra dag du åxå!
 
Gokväll
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0