Hoppla

Oj, är dagen redan slut? jo, jag hann fylla den med en massa värda grejer, men den tog slut lite abrupt ändå :) Efter sedvanligt morgonkaffe, som intogs något senare än vanligt då jag tog sovmorgon :) , blev det kort morgonrunda med hundarna, sedan vidtog städ och tvätt. Mitt på dagen promenerade jag en mil, åt en god kycklingsallad, bökade i tvättstugan .... sedan bar det iväg till Burträsk för att dra igång en vardagslydnadskurs.
 
När jag kom hem hade Paddy pinkat ner sig i soffan, i övrigt har det lixom lunkat på. I morgon ska jag åka iväg och träffa lille Kevin :)
 
 
Hoppas Du haft en bra dag du åxå!   Nu ska jag ner i tvättstugan, ut med hundar, bädda rent i sängen, sen krypa isäng :)
 
Gokväll
 

Kommentarer
Postat av: Mari

Grattis

2013-04-18 @ 20:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0