Jävulskt trött

Tisdag kväll. Sent på kvällen dessutom. 
 
Idag har jag och Hannah varit och hållit i supersöte lille Kevin :)     Före det hann jag gå en promenad runt byn, och vet ni, jag har ju tur som en tok, jag hann precis hem innan det började regna och snöa :)
 
Jag har fortfarande inte hört av djursjukhuset ang. Paddy, så jag tänker kontakta dem i morgon och höra hur de tänker kring det här. Det känns så sjukt ohållbart att han ska måsta ha det såhär. 
 
Tränade lite med hundarna här på kvällskvisten, och jo just det ja, lille Milo stannade här över natten, för jag och Hannah ska träffas även i morgon, då vi ska iväg och träffa lille Manfred, storebrorsans lilla barnbarn :)
 
Jag har faktiskt hunnit packa lite åxå ... men frågan är om jag inte ska ta och packa upp det igen, fota och försöka sälja istället. En hel bananlåda full med hundböcker .... som jag inte kommer att läsa en gång till. Superbra, superintressanta .... det är agility, lydnad, rallylydnad, hundpsykologi mm mm mm mm etc. osv. 
 
Men Oj va trött jag är! Nu är det hög tid att ta ut hundarna, borsta tänderna och gå isäng. Det kommer ju en dag i morgon åxå, som man ska orka med :)
 
Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0