Kväll

Den här dagen är slut. Möjligheterna att styra den här dagen är över ... det enda som återstår är att styra sig isäng. Det ska bli vanvettigt skönt, för nu är jag rejält trött. Det verkar hundarna vara åxå :)
 
Det blev en 12 km promenad idag åxå. Strålande väder, lite kyligt, men underbart väder att promenera i. Efter promenad, dusch och brunch, drog jag igång projekt "börja stöka ur möbeln i köket" Oj ... inte visste jag att det fanns så mycket i de lådorna. Helt ofattbart vad skrot som rymdes där! Fortsätter projektet i morgon tänkte jag, ska även strukturera upp förrådet, så jag får lite koll på vad jag egentligen har .... fniss
 
Nä, nu orkar vi inte vara uppe längre här
 
Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0