30/8 kl 06.00

Då pep mobilen att det var dags att vakna. Det kändes kyligt i rummet, då balkongdörren fortfarande står fullt öppen dygnet runt. Jag gled in i min nya supermysiga morgonrock, gick in i köket och preppade perkon. Strax har det puttrat klart, jag riktigt längtar :)
 
Hundarna ligger kvar under täcket och har INTE för avsikt att kliva upp än på ett tag. 
 
Absolut klarblå himmel, och en sol som krupit över hustaket och letar sig över träden härutanför. Det verkar helt vindstilla. Det blir en härlig morgonpromenad så småningom. 
 
Fredag .... det innebär att jag jobbar 8-12. Efter jobbet ska jag hämta Kia 
 
Åh va jag är sugen på surströmming!!!!! Hur mår du Annica, efter blindtarmsoperationen?  
 
Yihaaaa !! Styrkan på DET kaffet fick upp ögonen handlöst!! :) :) :)   En skvätt grädde i och MMMMMMM va gott !!
 
Nä men, nu ska jag läsa norran och aftonbladet på nätet, sen är det nog läge att väcka hundarna och gå ut. Ha en härlig Fredag, och ni vet : Fyll den med nåt värt!
 
Gomorron
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0