Borde köpa en Lott

Då var det morgon igen, en sprillans ny sådan. Tänk så många dagar man får i gåva, det är helt fantastiskt! Varje dag är helt ny. Varje morgon har jag chans att förändra det jag gjorde fel igår, jag får alla chanse att påverka min dag. 
 
Min nya dag började med uppstigning, påklädning, ut med hundarna på en 1.5 km härlig morgonpromenad. När vi kom hem på gården, började det duggregna, för att efter någon minut förvandlas till spöregn. Jag har tur som en tok. Jag har så tur så jag borde köpa en lott :)   Dragit igång perkon, gett hundarna mat. 
 
Det ser hyfsat jämngrått ut på himlen, men håller tummarna för att det ska sluta regna snart, så jag hinner ut på lite längre rundor med hundarna innan jag ska iväg. Idag ska jag möta upp frysbilen och köpa hundmat, sen iväg till Kim och lämna av en del i hennes frys, för jag rymmer inte allt här hemma. Ja, jag ska lämna av Kia åxå, och hämta henne efter jobbet sen. 
 
Nu blir det tre koppar kaffe och lite fippel, sen får vi se hur vädret ser ut :)
 
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0