Bring it on!

Då var det måndag .... var nästan tvungen tänka efter ett varv, man blir lite dagavill av att jobba söndagar ibland :)
 
Idag är ingen vanlig dag, för det är Hannahs 22:a födelsedag!!   Har sjungit för henne på morgonen, och i afton ska vi gå ut och äta, jag, Pernilla och Mattias, samt födelsedagsbarnet och Robban. Det ska bli skoj :)   Jag jobbar 12-16, hem och gå ut med hundarna, sen iväg in till stan. Vet ni hur mycket jag uppskattar att bo såhär nära stan och tjejerna??!!! :)
 
Kom nyss in från promenad. Morgonrundan gjorde vi bort kring halv 9, efter det var det kaffe och frukost för hundarna, en varm promenad, och nu ska jag äta nåt innan jag åker till jobbet. 
 
 
 
Ha en riktigt Bra Måndag!!!!
 
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0