Då var det Lördag igen :)

Hej Hopp !   
 
Efter morgonrundan drog jag igång lördagsstädningen, som snart är gjord. :)  Har bokat tvättstugan åxå, så om en stund ska jag gå ner och ladda maskinerna. Sen ska jag ut på hundpromenader. Tar dem två och två idag tänkte jag. Efter DET ska jag iväg upp på Solbacken, ska in på Rusta och ÖoB och kolla efter billiga fleecefiltar, tänker tillverka en hundbädd. Ska även kolla på en matta att ha ute på balkongen. Snart får jag hem mina balkongmöbler, som jag beställt med bästa kompisen Annica då hon gled in på Ikea häromdagen :)
 
Inatt drömde jag en massa olika saker, tänk hur det kan bli. Jag drömde både om fd jobbet, om att jag åkte inlines, vilket är väldigt vanligt att jag drömmer, drömde att en fd chef börjat jobba på ICA maxi, han stack fram skallen mellan några hyllor och krävde att jag stänger ner bloggen, jag drömde att det var någon form av allsång ute på fotbollsplanen, och när jag gick förbi så var det plötsligt jag som var programledare, Den enda låt jag kunde utantill själv, var "Jag mår illa" av Magnus Uggla, så vi körde den 4-5 gånger, sen var det slut.  
 
Inte konstigt att jag kände mig lite trött när jag vaknade .... fniss 
 
Nä, nu ska jag tralla på  någon bra sång en stund, sedan gå ner i tvättstugan :)
 
Ha en härlig Lördag!
 
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0