Men VET ni?????!!!!

Japp, tur som en tok :)  Det slutade regna rätt så omgående i morse, så efter kaffet tog jag med Kia på en 5 km promenad. Hem, ut med de andra på en kortare runda, sen iväg till stan, lämna Kia hos matte, och iväg till jobbbet. Efter jobbet bar det av iväg för att hämta Kia igen, hem, ut med hundarna, lasta in det frysta hundfodret i frysen .... eller .... det handlar inte BARA om att lasta in, måste paketera mycket av det i små fryspåsar, pussla och trixa, för att överhuvudtaget få in det i frysen. Phu .... det GICK :) 
 
Men Vet ni, jag har varit singel i 4 år nu. Jag kommer att fortsätta så åxå ... inte BARA för att jag inte har något val .... (fniss) utan för att jag har det faktiskt Bra. Jag trivs med livet ! Jag har massor med kärlek omkring mig, på olika sätt.  Hmm ... saknar jag nåt överhuvudtaget?   Skulle vara att jag skulle vilja att någon kunde ge fotmassage såna här kvällar, men eftersom jag aldrig fått fotmassage tidigare, så är det inte nåt jag saknar. Man kan inte sakna nåt man aldrig haft.  Däremot kan man önska att man HADE .... någon som gav fotmassage .... just ikväll. :)
 
Nä, nu är det dags att ta ut hundarna på kvällsrundan. Trött som skrutt är jag. I morgon har jag inget "måste" innan jobbet, och det känns skönt. Det behövs en dag som är bara som vanligt, emellanåt. Torsdag och fredag, blir INTE som vanligt .... därför uppskattar jag i morgon :)
 
Hoppas på uppehåll i morrn .... då hinner jag både gå lite längre, samt träna hund, Före jobbet. Ahh .... vilket drömscenario :)
 
ÅÅÅHHHHH, i morgon ska lillebror träffa sin advokat. Längtar tills jag får höra hur det gick :)
 
Gokväll
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0