Om polisen skulle komma

Jag har torkat golven, torkat väggarna på vissa ställen, torkat dörrkarmar, torkat garderobsdörrar. Jag måste ta ner tyget som hänger vid sängen, och tvätta det. 
-varför?
- Det är blod överallt. Om polisen skulle klivit in här i morse, skulle jag förmodligen blivit anklagad för mord eller nåt, för det var verkligen blodstänk överallt.  Japp, dräneringen fungerar verkligen på Kia. det rinner verkligen mer än jag trodde att det skulle göra.  Hon har sovit gott hela natten, och var glad i morse när jag vaknade :) 
 
Perkon är inne på sista puttret, sen är kaffet klart. Om jag haft mina nya balkongmöbler nu, skulle jag sätta mig på balkongen och dricka kaffet, men jag har inte det. 
 
Efter kaffet blir det promenad med hundarna. Kia får bara en kortare variant, så jag tar ut dem enskilt idag. Sen ska jag göra nåt jättekul :)   och sen ska jag iväg på jobbet :)
 
Japp, jag läste att du skickat vänförfrågan till min dotter, av misstag. Nu är det inte hennes namn som kommer upp först när man söker på Tafvelin på telefonen, det är Tina, men ändå. Du kom väl åt fel knapp utan att upptäcka att en vänförfrågan gick iväg. 
 
Såg att mina grannar under mig, de som har det lilla barnet, söker en större lägenhet . Hoppas de hittar en :) De bor i en etta och det kan jag förstå blir knepigt när man har ett litet barn. De vill bo kvar i området dock, då de trivs så bra här. Detta har de skrivit på lappar och satt upp i porten på alla uppgångar här. 
 
Ser förresten att det flyttat in flera nya. Två stycken vet jag har sålt sina lägenheter och flyttat, men sen är det nog ett par stycken som flyttat pga ålderdom ... eller ... ja .... de har dött helt enkelt. 
 
 Nä hörrni, ha en Bra dag, fyll den med nåt värt!
 
Gomorron
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kimmi

Ojojoj!!! Hur länge ska skruttan ha dränet?
Det är frustrerande att jag inte kan komma till dig och agera städhjälp! Du är ju superwoman!!! :)

2013-08-06 @ 10:39:08
URL: http://kimmisteel.blogg.se
Postat av: Maria

Ja vi får ju se hur himla långdraget det här ska bli! Ses i afton! :)

2013-08-06 @ 11:21:14
URL: http://bygdsiljumsmaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0