Snabba fingrar i kombination med ilska

Igårkväll i ett inlägg, namngav jag en person och sa i och för sig inget elakt, men borde givetvis inte ha skrivit som jag gjorde. Jag ifrågasatte personens vänförfrågan till min ena dotter. Jag fick förklarat för mig att vänförfrågan gått iväg av misstag, pga fippel med telefonen. En del kanske undrar varför jag brusade upp över en sådan sak, men jag är fortfarande väldigt känslig kring situationen runt den här personen. Det är väldigt många, och starka känslor inblandade i det här, och ibland är fingrarna snabbare än tanken, och det i kombination med ilska, besvikelse, frustration och nedstämdhet, kan bli tokigt. 
 
Nu går jag ut med Paddy. 
 
Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0