Torsdagen är slut ....

Torsdagkväll. Efter jobbet åkte jag iväg för att hämta lille Gullefjun och köra honom till Nina och Mikael, som ska ha honom tills i morgon. Han BRUKAR ju alltid vara här när Hannah åker bort, men han blev skiträdd för Kia, så det passade inte den här gången. Nåja, efter att ha lämnat Gullefjun åkte jag och hämtade Kia, sen bar det iväg hem. 
 
Efter promenad med hundarna så var jag tämligen slut. Har inte gjort så värstans mycket mer ikväll. Har nyss varit ute på kvällspinket, och nu ska jag krypa isäng. 
 
I morgon är det fredag, och jag blev ledig lite sådär hips vips. Det känns som att jag behöver det. Jag ska ta vara på min lediga dag, var så säker!
 
NU är det sängdags
 
Gokväll

Kommentarer
Postat av: Karin E

Ha en skön ledig fredag 😊
Kram Karin

2013-08-16 @ 00:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0