What a beautiful morning :)

Vaknade kl 7 av att Kelly smaskade så hemskt. Trodde att hon mådde illa, så jag vek upp täcket för att kika. Nej då, hon hade bara fått tag i en av mina silikonöronproppar som ramlat ur :)   
 
Morgonrundan var skön. Det var nästan så att duggregnet hängde i luften, eller rättare sagt var det precis så det var, det hängde i luften, så det kom aldrig riktigt ner :)   man bara anade att det fanns där nånstans. 
 
"De" är snabba på att städa upp gångvägen vid vattnet. Vilka "De" är, vet jag inte riktigt, men på kvällsrundan kan det vara lite skräpigt, ja på tidig morgonrunda åxå för den delen. Igår var det någon som tappat sönder en flaska, så det var glassplitter på gångvägen, men nu är det så välsopat och fint :)   Vad jag inte kan förstå dock, är varför man valt att ha öppna sopkorgar vid parkbänkarna ..... fåglarna har ju som natt-sport att dra upp allt och sprida ut det. 
 
Tror jag ska texta en skylt och sätta vid sopkorgarna: Snälla, ge mig ett lock :)
 
Om 10 minuter ringer vårdcentralen upp, sen ska jag ut med hundar. Tror jag tar 2 och 2 på promenad idag. Sen väntar jobbet :)
 
Ha en Bra onsdag, fyll den med nåt värt !
 
Gomorron
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0