Att vara Positiv gör Susen :)

Har jag Tur eller har jag Tur?  Jag har sagt det tidigare - säger det igen - Jag har TUR som en TOK :)
 
Det är FÅ förunnat, att gå från det ENA bästa jobbet, till det Andra :)   Jo, jag är verkligen lyckligt lottad känner jag. Fasen ..... jag är priviligierad ut i fingerspetsarna. Ni anar inte!    Glasögonen är på gång, licensen har kommit, dagen har varit helt superb, jag har inte varit ens ostadig! Vad kan man mer önska? Helt ärligt!  
 
Snart är det Jul. Jag har allt jag kan tänkas behöva och vilja ha. Jag behöver inget mer. Vill inte ens ha något mer. Jag är så sjukt NÖJD. Att jag dessutom varit yrselfri x antal dagar gör inte saken sämre. Nu har jag dessutom fått  medicinen, och jag känner att det kommer att bli Bra. Japp. Jag KÄNNER det :)
 
Bara det här att vara Positiv ..... är lixom mer än halva grejen :)  Åhh .... det bara bubblar i mig :) Tänk ... en natts God Sömn gör verkligen underverk. Nåja, inte bara det, utan även att känna att Meniére har gått hem till sig, gör sitt till. Nu är jag oslagbar känner jag :) :) :) 
 
Nämän .... om man skulle gå ut med hundarna och krypa isäng. Det kommer ju en ny underbar dag i morgon åxå :)
 
Gokväll
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0