Fredag - Ledig Fredag

Idag är jag ledig :)  Även om jag tycker att det är superkul på jobbet, så känns det skönt med en ledig dag ibland. Sovmorgon, strosa runt i morgonrocken .... gå ut med hundarna, sen kan jag fortsätta strosa runt i morgonrocken om jag vill. Hundarna uppskattar visst åxå sovmorgon, för även om jag nu varit uppe ett tag, är inne på andra koppen, så ligger de kvar under täcket och trynar. Finns inte en endaste tendens hos någon av dem, att kliva upp än. 
 
Strax ska jag gå ut med hundarna, sen får jag se vad jag fyller dagen med. Kanske jag försöker fippla med elen i badrummet? Klart irriterande att det inte lyser. 
 
Häller upp tredje koppen. läser norran och aftonbladet på nätet. Bra start på dagen. 
 
Gomorron
 
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Gud så snygga flaskor du har på hyllan. Var har du hittat dom? Njut nu av din lediga dag :) trevlig helg

2013-12-06 @ 10:07:37
Postat av: Maria

Jag tror att jag fått dem i julklapp av någon, minns då inte att jag köpt dem själv :)

2013-12-06 @ 10:41:18
URL: http://bygdsiljumsmaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0