Jo nog är man lite rädd alltid

Vaknade före 5 i morse, och hade väldigt svårt att somna om. Låg och fipplade med nya telefonen lite, ville ju ha de appar jag hade på min gamla. Lösenord till Apple? Provade, provade och provade. Återställde, började om från början, provade osv. Nu har jag åtminstone lyckats lösa DEN biten :)
 
Men gud, den nya fina telefonen är ju så himla tunn och halkig. Var verkligen rädd att tappa ner den i golvet. Jag måste iväg och köpa ett skal till den. Tappar jag sönder den så bryter jag ihop.  
 
Igår fick jag en räkning på 568 kr från Riksbyggen. Så mycket kostar det alltså att ta hit en Riksbyggare som går in i lägenheten, tittar på blandaren i köket och meddelar att han inte kan laga den, eftersom det är en IKEA-blandare. 10 minuters jobb om man räknar att han gick från bilen i normalt tempo. Sur räkning!
 
Nä, nu ska jag väcka hundarna och ta en promenad. Jobbar ju eftermiddag även idag. Ha en bra dag därute :)
 
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0