Lite långsamt

Klockan är 6.45 och jag står och sippar på tredje koppen. Jag ligger lite efter i mitt vanliga morgontidsschema, men har ingen lust att stressa, så jag fortsätter sippa i lugn och ro :)
 
Idag är det jobb igen, men sen är det åter helg. Jag planerar inte in ett endaste smack förutom promenader och träning med hundarna. Efter nyår blir det att träna tillsammans  med andra hundar på ridhuset, jo jag vet att jag sagt det förut, men jag säger det igen :)   Jag ser fram emot det. 
 
Hoppas de hunnit sanda gångstråket vid vattnet, annars måste jag gå någon annan stans. Det var det jäkligaste så halkigt det har varit de senaste dagarna. Nu får det banne mig komma snö som stannar kvar, det här liknar ju ingenting. 
 
Nu ska jag dra i mig sista klunken, hänga upp morgonrocken, klä mig, ta på reflexvästen och gå ut med hundarna. Ha en Bra Fredag, och tänk på hur ni agerar idag :)
 
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0