Men så tragiskt

Det regnar igen! Vi som sa på jobbet igår, hur härligt det var att det kommit rätt mycket snö och blivit kallare. Allt för att slippa detta regn! Vad händer?! - Jo, det börjar regna ! Det har regnat hela natten. Undra om man ska ta bussen idag .... fast, glasögonen har kommit, så jag ska ner på stan och hämta ut dem. Får känna hur halkigt det är, när jag går ut med hundarna. 
 
Jag fick ju ett par broddar förra vintern. Tror ni att jag vet var jag har dem? Ghaaa! Fasen ..... vilken kartong åkte de ner i ?  Att gå ner i förrådet och leta känns som ett alldeles för stort projekt, då det numer är överfullt. Jag har burit ner 3 kartonger med bara skräp i princip, för jag var tvungen att tömma bilen, ,och återvinningen hade inte öppet. Tänke - jag tar det sen.   MMmmmm..... japp.  Ska ta det sen. 
 
Nä, nu ska jag klä mig och gå ut  med hundarna. 
 
Ha en Bra Onsdag!
 
Gomorron
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0