Nytt och obekant

Hämtade ut min nya telefon före jobbet idag. När jag skulle åka hem, kollade jag, min vana trogen, om jag fått nåt meddelande eller mail. Då  blev jag varse att det inte fanns nåt liv i telefonen. Ok. Trodde att det var tillfälligt, så jag åkte hem och gick ut med hundarna, vilket kändes som prio 1. Fortfarande inget liv i telefonen när jag kom hem. Men va fan .... 
 
Nu har jag lärt mig, efter korrespondans med Halebop, att direkt jag kvitterade ut min nya telefon, så inaktiverades min gamla. Om jag vetat det, hade jag ju på något sätt sparat kontakter osv. Nu hann jag inte reagera, så var allt borta. Alla meddelanden, kontakter, foton, mm. Glad över att jag spelat in det hotfulla röstmeddelandet, annars hade det åxå varit borta. 
 
Tråkigt när allt lixom bara försvinner. Ni som är mina vänner, snälla, skicka namn och nummer så att jag får lägga in er på nytt, i min nya fina telefon :)
 
Nu är det kväll här. Jag har fyllt dagen så till den milda grad att jag inte orkar berätta det just nu :)
 
Nu tar jag hundarna och kryper isäng. Sov gott mina vänner :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0