Räv i hönsgården

Jag har haft en superhärlig dag! Nu håller dagen på att vara slut, kikar på Idol, och ska gå isäng efter det. Bara ta ut hundarna på kvällsrunda efteråt, sen ska jag krypa isäng. I morgon jobbar jag ju, ska vara på Ica-torget och dema smörgåstårta. Det ska bli hur kul som helst :)  Jag gillar ju att göra sånt där :)
 
Jisses vad Paddy älskar att springa, hahahahaha. Vet att jag sagt det många gånger, men jag blir lixom lika imponerad av hans glädje varje gång.  Nu när det är snö på backen, så är han om möjligt ännu mer sugen på att springa. Idag när vi var ute och jag släppte dem, å gud va han sprang. Runt runt, snäva cirklar, sann Glädje!  Underbart att se!
 
På tal om glädje. Tänk att det alltid finns de som vill trycka ner människor. Gör egentligen allt för att vara elaka, spydiga, illasinnade. MEN, de ger sken av att vara bra vänner. Rävar i hönsgården helt enkelt. 
 
Se upp för rävarna, och ha en fortsatt Bra kväll :)
 
Gokväll
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0