Söndagkväll 1:a December.

Första advent håller på att ta slut. Jo, det är några timmar kvar av kvällen, men jag är trött.   Efter jobbet och att ha varit ute med hundarna, har jag inte gjort så mycket mer. Trött.   Bokat morgonträning med Hannah i morgonbitti. 
 
Middagen blev inte såpass sofistikerad att det kändes aktuellt att fota ... fniss. Så kan det bli ibland :)
 
Drömde inatt att jag jobbade i en hamburger-buss, typ Bff:s hamburgervagn. Men det var samtidigt en husvagn. Jag skulle jobba, men de hade parkerat vagnen i uppförsbacke, och man var tvungen att stå utanför vagnen för att steka hamburgare, kunderna skulle ju sitta därinne. Men va fasen, jag nådde inte upp till stekbordet och fritösen!   Det var alltså HELT omöjligt att steka hamburgare!!!! Det var HELT omöjligt att göra kunderna nöjda, pga vagnen var parkerad i uppförsbacke!!!! 
 
Jag ser själv betydelsen av den drömmen. Konstigt att den kommer NU bara .... så här långt efteråt?
 
Nä, nu kryper jag isäng. Hundarna har redan parkerat.   :)
 
Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0