Söndagsbestyr

Idag är det söndag mitt i December. Dagens bestyr ska bestå av att styra fötterna över golvet :)  Nä, ska väl ta några promenader med hundarna åxå. I övrigt ska jag bara ta det väldigt lugnt. Precis som jag gjorde igår. Det var oerhört skönt! 
 
Min nya telefon kanske dyker upp i morgon :) Nyare telefon och mindre kostnad per månad, det känns som en bra deal. Blir härligt att få ordentligt ljud i telefonen, och förhoppningsvis så bryts inte samtalen, som de gör nu. De bryts inte alltid, men ibland är det stört omöjligt att få genomföra ett samtal. 
 
Klockan är 10.25  Jag har druckit mitt kaffe och promenerat med hundarna. Bara nån minusgrad idag, hoppas att det blir lite kallare, så att det inte blir regn och ishalka igen. 
 
Jag ska ta ut Kelly på gården för ett träningspass, sedan får vi se vad som hittas på :)
 
Ha en skön Söndag och fyll den med nåt värt!
 
Gomorron
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0