Känns Rätt att ha Fel :)

Ibland ... eller ok, rätt så ofta, så brölar jag som en tjur, låter som ett tröskverk, lever om, låter min röst höras, om vi skriver om det i mildare termer. Ibland, eller ok, rätt så ofta ..... brölar jag lite väl snabbt. 
 
Ibland .... väldigt sällan, snudd på aldrig, har jag FEL. Det händer ... men inte ofta ... vill jag tillägga :)
 
Igårkväll .... hade jag fel. Igårkväll brölade jag .... fastän jag borde varit tyst. Igårkväll kastade jag skit på människor som inte borde ha det .... som inte gjort sig förtjänta av det. Jag har idag bett om ursäkt, öga mot öga. Nu ber jag om ursäkt såhär på bloggen åxå. Förlåt. 
 
Nu ska jag istället bröla över det här jävla dörrhandtaget till bilen. Eller rättare sagt, bröla över att det är så nedra svårt att få bort dörrsidan och komma ÅT fanskapet!!!!!
 
Goafton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0