Morgon i Mitt Paradis

Vaknade först kl 6. Inte ofta jag sover så länge i ett svep. Kändes som om jag försovit mig, för det var så ljust ute. Eftersom jag ställt väckaren på halv 8, så låg jag kvar och mumlade med hundarna en stund innan jag klev upp. 
 
Snart inne på tredje koppen, lyssnar på "Ring så spelar vi" på radion, återigen tittat på bilderna av lägenheten jag ska kika på i stan på tisdag ... Tänk om .....   Kan se mig själv där ... Kan se mig själv strutta runt i den fina lilla lägenheten, sprätta igång perkon, blogga ett morgoninlägg - Morgon i Mitt Paradis. 
 
Strax dags gå ut med hundarna innan jag ska kamma till mig och dra iväg på jobbet. Ha en Härlig Lördag!
 
Gomorron
 
 

Kommentarer
Postat av: Ewa Johansson

Detsamma till dig Maria :)

2013-02-16 @ 08:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0