humor

Kollade igenom kvällens tvprogram och kom att tänka på det här med humor. På Sjuan ikväll går en svens fars vid namn  Två ägg i högklackat.   Jovisst, det kan vara kul, det säger jag inget om. Vet inte vilka som deltar i farsen, men vis av erfarenhet, tycker jag mig kunna säga att svensk fars är ALLT annat än kul. Stefan och Krister??  Gustafsson tre trappor??? Robert Gustafsson överhuvudtaget, som var störtkul för några år sedan, vad har hänt?  Det är ju inte kul nånstans, det är bara jobbigt ... tycker Jag :)
 
Nä, humor, det är sånt som är kul, spontant, inte inövade ansiktsuttryck och repliker. Humor, är sånt som lixom kommer av sig själv. Bosse har humor, Jonny har humor, Pernilla och Hannah har humor, mina bröder har humor, och idag höll jag på att skratta på mig när Jocke skulle beskriva sin nystartade skidåkar-karriär, som är så ny som från igår!! Hahahahahahahaha
 
Mina hundar har humor. Det är inte samma sorts humor från dem alla, men alla har en släng av humor i alla fall.
 
Och, jo, naturligtvis, Jag har humor, fniss
 
Skulle bara tvärt in och skriva om det ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0