Nockad, golvad, totalt däckad

Som jag har frusit inatt! Trots pymme, långkallingar, tjocksockar, dubbla täcken och mina 4 bästa vänner nära ... Feberfrossa! Klev upp kring halv 10 för att gå ner på gården så att hundarna skulle få pinka. Kokade kaffe, spillde ut första koppen och började nästan gråta. Herregud så svag man kan känna sig, att inte ens orka med en sådan motgång som att spilla ut kaffet.   Skallen spränger, och när jag tittade mig i spegeln inne på toan, tänkte jag att snart KOMMER skallen att sprängas. Hela ansiktet är svullet.
 
Idag blir det sängläge så mycket det bara går, orkar faktiskt inte annat. Inte ofta jag blir nockad, men nu är jag det. Ska ändå försöka fylla dagen med nåt värt .... inte rent praktiskt, men det går ju att tänka positiva och värda tankar om man inte orkar göra mer. Känns som att det blir tillräckligt.
 
 
Gomorron!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0