sånt är Livet

Oj oj oj .... Lyssnar på Spotify, och herregud vad musik kan få en att känna känslor. Lyssnar man på kärleksballader som handlar om kärlek, alltså brustna hjärtan, kärlek som gått i kras, saknad, längtan, I will always love you och såna låtar .... då gråter jag floder och nästan bryter samman. Ikväll lyssnar jag på Svenska Hits genom tiderna. Oj va man blir uppåt av lite Sånt är Livet med Anita Lindblom, Härligt Härligt men farligt farligt farligt med Björn Skifs, Ja, lite Tomas Ledin slinker åxå med .... Vi är på Gång :) :) :) 
 
Strax dags att stänga ner musikfabriken, gå ut med hundarna och sen krypa isäng ..... 
Äh, kör lite Lasse Berghagen åxå .... Han tog av sig sin kavaj .... trallallallalla .... 
 
Gokväll

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag vet hur du menar. Jag vill t.ex. ha musik när jag städar, musik som ger mig energi vilket gör den otroligt tragiga sysslan lite roligare!

2013-01-18 @ 13:49:29
URL: http://mariaairam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0