Sekretessfadäs

I morse ringde en kompis och frågade mer eller mindre om jag dött. Inga uppdateringar på facebook eller blogg på en vecka. Va? Jag uppdaterar ju hela tiden! Det visade sig att jag varit och fipplat i sekretess-inställningarna på facebook,  så det var bara bygdsiljumsbor som kunde se mina inlägg, och blogguppdateringar ... fniss. Tyckte väl iofs ett tag att det var ytterst få som kommenterade inlägg mm, men tänkte inte så mycket mer på det. Nåja, nu är jag tillbaka på banan igen, och alla mina vänner kan se mina inlägg och uppdateringar :)
 
Den här dagen blev inte helt som jag tänkt mig. Blev lixom hux flux förkyld! Feber har jag åxå, och det är inte ofta man har. Jädrar så jag har frusit idag! Har småfipplat med nya kameran en del, varit ute ytterst lite, vilat enormt mycket ... hoppas vid gudarna att inte det här blir så massivt, gruvar nästan för söndagen redan, då cirkelträningen börjar om. I morgon blir jag hemma från jobbet, och det känns inte heller nåt bra, men vad ska man göra? Det känns som om jag svalt en halmbal ... skallen värker ....   Tur att mina 4 bästa vänner är av cool modell, så de relaxar och tar det piano.
 
Nu ska jag ta ut vovvarna för kvällspink, sedan ska jag krypa isäng och hoppas sova bort skiten. I morgon ska jag ringa på skroten för att försöka få tag på ett nytt dörrhandtag till bilen.
 
Hoppas Du haft en bra dag, och att du fyllt den med nåt värt.
 
Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0