Å himmel så kul !!

Åhh, vilken härlig dag jag har haft :)  Det är KUL att fira saker :)
 
På förmiddagen tog jag en 8 km promenad med vovvarna. Det var VARMT. Inte soligt (tack och lov) men Varmt. Efter den härliga promenaden åt jag lite lunch, sen tog jag itu med lördags-städningen. Alltså .... jag Tycker verkligen om att städa .... synd att det är över så fort i den här lägenheten, 
Det jag har kvar tills innan läggdags, är att byta rent i sängen. Älskar att ta en dusch och byta rent i sängen .... manglade sängkläder ... ahhhh .... 
 
Nåja, efter städningen och tillhörande kaffe på balkongen, gjorde jag nog ingenting alls en bra stund. Jag dolade på helt enkelt ... :)     Fram på eftermiddagen, efter att ha pinkat Paddy förstås, så tog jag ut hela gänget för en mysig stund ute på bryggan 
 
Det var varmt, och vi satt därute en bra stund och bara tittade på vattnet .... 
 
Det är helt magiskt att vara ute på promenad här vid vattnet ..... man behöver inte ens vara på promenad ... det räcker att sitta på en bänk, eller nere på bryggan .... ahhh .... magiskt. 
 
Dagen har, förutom promenader och stilla begrundan vid bryggan med hundarna, bjudit till eftertanke dagen till ära. Jag har skummat igenom inläggen genom åren .... nåja, ärligt talat så har jag inte hunnit igenom alla tre åren, men jag har både skrattat, gråtit .... kommit ihåg de känslor jag hade när jag skrivit respektive inlägg. Det är MYCKET som hänt de här tre åren. MYCKET.   Jag kommer att fortsätta min vandring i min egen blogghistoria under kvällen, och morgondagen. Det är så oerhört många minnen som dyker upp. GUD så GLAD jag är över bloggen !!!!! Hade jag inte den, så skulle jag aldrig kunna gå tillbaka på det här sättet, och se alla positiva saker som hänt :)   ÅÅHHHH så jävulskt KUL !! :) :) :) 
 
Hur kul jag än haft, så börjar jag krokna nu. Inte så¨att jag ska krypa ner under täcket REDAN, men innan jag duschat, varit ute med hundarna, bäddat rent i sängen .... så är nog klockan en del. 
 
Tack för en underbart vanlig dag, DET kan jag verkligen skriva under på. TACK för idag. Den här dagen har varit fantastisk i all sin "vanlighet". Jag har FYLLT den med värda grejer, och jag är nöjd .... jag är tacksam ... jag är GLAD.   :) TACK för att jag fått vara med om den här dagen !!!!
 
Gokväll
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0