Arbetsvecka :)

Då börjar en ny arbetsvecka! Den här veckan jobbar jag i kondis, och då ska jag jobba 12-16, förutom fredag, då ska jag jobba 8-12  
 
Nu står jag i kontoret (fniss) och dricker kaffe, sen blir det promenad med hundarna. Det får bli en längre runda redan på en gång tänkte jag. Före jobbet, ska jag svänga förbi och lämna Kia hos sin matte i stan. Det blev bestämt igår, eftersom hon ju saknar sin hund otroligt mycket. Jag sa igår att: jamen, om jag har gått en längre promenad redan på morgonen, sedan rastar henne innan jag lämnar henne hos dig, så behöver hon ju inte ut förrän jag kommer efter jobbet och hämtar henne igen :)  Kias matte blev väldigt glad :)
 
 Såg precis NU att jag aldrig publicerade det här i morse :)  så ... HÄR kommer det :)
 
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0