Återigen gryr dagen ......

Vaknade kl 6 och var hur pigg som helst. Låg dock kvar i sängen, spelade Wordfeud, läste norran och Aftonbladet. Hundarna hade i vanlig ordning, ingen brådska med att kliva upp.  Halv 8 gick vi ut på morgonpinkrundan ner till Kanotudden, och nu står jag i kontoret och dricker min tredje kopp. Efter kaffet blir det längre promenad. Morgonpinkrundan är bara 1 km, så jag startar aldrig RunKeeper, det är lite för kort känns det som :)
 
Idag startar rötmånaden, så det gäller att vara tänkt när det gäller allt möjligt, från sår till livsmedel. 
 
För två år sedan, hade vi hästarna, jag och Pernilla. Åhh, gud va jag saknar de här långa härliga ridturerna!
 
 
Men, var sak har Sin tid :)  Det var en underbar sommar, och ligger i minnesbanken för alltid :) :)  Finns hyfsat många foton från den sommaren åxå, om jag skulle hamna i glömska :)
 
Den här sommaren, är åxå underbar. Flytten hit, jobbet på Wallins .... Underbar omgivning, härliga promenader, att kunna träffa Pernilla och Hannah i princip när man vill .... bara över en fika eller en lunch ... eller bara för att :) DET är det bästa med den här sommaren tror jag !
 
Nä, nu ska jag väcka hundarna och ta en promenad. Ha en toppenfin dag, och hörrni ..... fyll den med nåt värt!
 
Gomorron
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0