Dag 1

Idag var min första dag på Wallins, som anställd. Det var superkul :)  Jag var i bageriet med Mattias, och vi har gjort 2000 tekakor, x antal bullar, längder, butterbullar å gud vet alltmest vad det hette .... det har varit att rulla deg, snurra degsnurror, smeta fyllning osv. i ett herrans tempo :)
 
När jag kom hem, varit ute med hundarna, handlat ..... så var jag tvungen lägga mig i soffan en stund. Vilade, sen orkade jag upp och fixa middag. Det blev Västerbottensostgratinerad Korv i ugn, med blomkålsmos. Gott var det :)
 
Har varit ute en sväng med pinknödig Paddy efter maten .... och nu är jag helt slut. Det regnar ute .... jag vill helst gå isäng, men måste hålla mig uppe några timmar till. 
 
Oj ... jag orkar nog inte tänka så mycket känns det som .... får ta de tunga funderingarna en annan dag. 
 
Gokväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0