Det drar ihop sig :)

Kl 10 börjar jag jobba, på Wallins Kafferepet, om det är någon som missat det :)  Den här veckan ska jag vara med Mattias ute i bageriet, det ska bli skoj :)  
 
La mig tidigt igårkväll, och jag var faktiskt nästan lite orolig att Meni´ere skulle komma förbi inatt .... har rejält lock för örat, och tinnitusen driver mig smått till vansinne. Tur det är på det "gamla" örat, då brukar det inte bli alltför jävligt. När jag la mig, hoppades jag slippa upp inatt och ta ut Paddy, och Paddy hörde min bön, och sov hela natten. I morse kl 7 pinkade han flera minuter ..... två minuter är väldigt lång stund att stå och pinka. 
 
Jag har druckit kaffe, ätit frukost och gjort lunchlåda. Det blir äggwrap med bacon och kantarellstuvning :)  
 
Nä, ska ta ut hundarna och kolla om de vill pinka en liten trudelutt innan jag ska åka. Ha en Bra Måndag!
 
Gomorron 
 

Kommentarer
Postat av: AnnBritt

Lycka till på jobbet! 😀👍

2013-07-15 @ 09:32:54
Postat av: Fanny

Kul med nytt jobb! Lycka till!

2013-07-15 @ 13:31:13
URL: http://jycketycke.wordpress.com
Postat av: ADARAS.se - Where blog meets magazine!

Lycka till :D

2013-07-16 @ 18:52:27
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0