En Dröm

Hahahaha, jag drömde så himla kul inatt :)   Jag drömde att jag skulle hålla ett yoga-pass :)   Jag vet inte själv hur yoga är, har aldrig provat det ..... men hålla pass skulle jag :)  Det var 42 personer, och riktigt var vi höll till vet jag inte .... men det var som en fars :)   Jag drog igång moves som jag använt på bla. cirkelträningen, ni som var med där, vet .... det jag hade som uppvärmning ett tag, med utfallssteg åt sidorna, framåt, bakåt, samt boxning i luften för armarna.   Är det yoga det??  - hahahahahahaha , Nä, skulle inte tro det :)    Det var en lång karl med, som prompt skulle visa vad yoga var, för han hade gått tidigare, men jag hävdade bara att det finns olika läror :)
 
Vaknade kl 7 av att det lilla barnet i lägenheten under min, skrek. Jag vet inte hur gammal barnet är, men den har inget tal-språk än i alla fall. Skriker dock mer eller mindre konstant. JAG blir trött av det .... vad ska då inte föräldrarna bli?   Kl 8 hade barnet förmodligen skrikit sig till sömns, för då blev det tyst. Det spöregnade då, så jag och hundarna låg kvar ett tag till i sängen. Paddy hade ju varit ute och pinkat kl 4, så han klarade sig ett tag till. 
 
Varit ute på morgonrunda, och återigen blev jag påmind och glad över mina nya regnkläder. :)
 
Den 1/10 ska lillebrors skadestånds-fall upp i rätten. DET blir spännande!
 
Nu börjar det klarna upp! Bra, då blir det lite promenader innan jobbet. Tror jag ska ta dem var för sig en sväng. Ha en bra dag!
 
Gomorron

Kommentarer
Postat av: Jenny

vad är det för skadeståndsfall?:o

2013-07-31 @ 20:52:46
URL: http://jennuslife.blogg.se
Postat av: Maria

Ett skadestånd mot fd arbetsgivaren i flera olika punkter.

2013-07-31 @ 21:01:34
URL: http://bygdsiljumsmaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0