En Julimåndagmorgon

Klockan är strax efter 7. Jag står här och dricker första koppen kaffe ... hundarna har inte kravlat sig ur sängen ännu .. de väntar tills de är Tvungna att kliva upp. Eftersom klockan är såpass lite, känner jag att det blir kaffe först, promenad sedan. 
 
Klarblå himmel, sol och friska vindar, så ser vädret ut för tillfället. Idag ska jag iväg på Wallins och hjälpa till lite, nästa vecka börjar min anställning där, förvisso bara över sommaren, men ändå :) DET ska bli superkul !
 
 
Nä, det verkar som att Paddy behöver ut nu. Han gled ner från sängen och sitter nu i hallen och gnyr lite. Då är det läge att lämna kaffet och gå. Ha en bra dag!
 
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0