Hjärtligt och varmt :)

Oj ... idag har det varit Varmt, även om det inte varit full sol och klarblå himmel hela tiden. Hundarna flämtade ordentligt på promenaden, vilket fick mig att bestämma mig inför i morgon. I morgon är det släktträff 11 mil härifrån, och det ska vara Ännu varmare i morgon,än vad det är idag. Min tanke har hela tiden varit att ta med hundarna, men vet ni .... jag KAN inte med samvetet i behåll, lasta in dem i min bil, utan AC, köra 11 mil .... och ha dem i bilen under dagen? Nej, nej, det går Fetbort. Så ..... jag måste lämna dem hemma, och vara borta lite mindre länge än jag tänkte från början. Det är inte svårare än så, eller rättare sagt, så får det bli. 
 
Har nyss varit ute på kvällsrundan .... stuvat in pajerna i kylen .... dags att krypa isäng. Ny spännande, rolig dag i morgon :)  
 
Gokväll
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0