Hoppsan!

Hur fort rusar inte en kväll iväg :)
 
Kom precis in från kvällsrundan med hundarna. Det var skönt ute och vi strosade runt lite vid vattnet. Nu är det hög tid att komma isäng, ska ju upp lite tidigare i morgon. Ja, många skulle säkert säga att det inte är särskilt tidigt alls att kliva upp kl 6, och visst, allt är ju relativt :)
 
 
I morgon torsdag, gör jag helg dessutom, så jag är ledig fredag, lördag och söndag. Känns fortfarande ovant att vara ledig på helgerna, efter att ha jobbat varenda helg i ett års tid, men jag vänjer mig nog :)
 
Hundarna har tagit sina platser i sängen, själv ska jag borsta tänderna för att sedan krypa ner under täcket. Hoppas du haft en Bra dag, och att du gjort Bra Val. 
 
Gokväll 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0