Jahapp .... Dagen är redan slut :)

Gud så varmt det har varit idag! Jag gläds med er som älskar värmen, själv känner jag mig sådär måttligt förtjust ....   visst blir jag glad av SOLEN .... men värmen gör mig inte sådär överdrivet lycklig. 
 
Nåja, det är som det är :)
 
På förmiddagen var jag ju till veterinären med gästhunden Kia. Ska tillbaka i morgon åxå. De fick tappa ur vätska ur påsen som bildats på halsen efter operationen, och hon vill kika på det i morgon afton åxå. Så, i morrn blir det fullt upp. Efter jobbet ska jag åxå iväg och få bytt fronten till min telefon plus lite annat fippel. 
 
Oj ... jag är uppriktigt sagt väldigt trött ikväll. Hoppas på en natts oavbruten sömn. I morgon börjar jag jobba kl 8, så man må ju upp lite tidigare än vanligt. 
 
Nä ....vad säger ni vovvarna, ska vi koja?! :)
 
Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0