Kväll ...,. redan

jahapp, då var det dags att gå isäng då :)
 
Dagen har varit fantastiskt rolig, Efter morgonbestyren så begav jag mig iväg på Wallins bageri för att hjälpa till lite. Jag har doppat krokar, spritsat grodor och rullat rulltårtor. Roligast av allt är trots allt att få umgås och jobba med Pernilla :)
 
När jag kom hem, tog jag ut hundarna på en timmes promenad. Tänkte att jag skulle ta rundan mot OK, alltså inte strandrundan. Det ångrade jag efter ca 20 minuter. Varför? - jo, när Kelly sket och jag skulle ta upp det i en påse, så upptäckte jag mitt i alltihop att det var hål i påsen. Vet ni hur det känns att, A- upptäcka, för sent, att det är hål i bajspåsen. B Att ha ca 40 minuter kvar att promenera, med halva näven täckt med hundskit, innan man är hemma.   Hade jag gått strandpromenaden, kunde jag ju gå ner till vattnet och tvätta av handen. 
 
Nåja ... efter ca 40 minuter var jag ju hemma igen och kunde tvätta handen .... men det ska ni veta, skitlukten sitter kvar bra länge, hur mycket man än tvagar. 
 
Sådärja ....En mysig promenad med bästa skithundarna alltså. 
 
Kvällen i övrigt har varit lugn. Kommer att fortsätta så åxå. Eller, rättare sagt så kommer jag att gå isäng nu. Dagen har gått fort, som den gör när man har roligt :)     Kanhända morgondagen går lika snabbt? :)
 
Nä, nu kojar vi va?!
 
Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0